How To Order ?


Terima kasih kerana  berminat untuk mendapatkan produk Shaklee ! 
Bagaimana ingin mendapatkannya? Mudah saja.  Sila rujuk panduan seperti yang tertera di bawah .

1.  MEMBUAT PESANAN
         1.1   Anda boleh memilih untuk :
   a)    Menghantar email kepada saya di realummu[@]gmail.com
                                                         ATAU
   b)    Menghantar sistem  pesanan ringkas (SMS) ke  019-4004210.
 Di dalam email/sms anda,sila nyatakan jenis produk dan bilangan yang dikehendaki.
         1.2   Sila tunggu pengesahan pesanan dari saya  sebelum membuat bayaran.

2.  MEMBUAT PEMBAYARAN
          2.1  Setelah menerima pengesahan pesanan daripada saya, sila  melakukan pembayaran penuh ke   akaun  yang akan dimaklumkan kepada anda.

        2.2   Sila emailkan  nombor rujukan, jumlah bayaran dan masa transaksi berserta  nama penuh, alamat  dan nombor telefon. Pesanan akan diproses sebaik sahaja saya menerima maklumat          penuh seperti dinyatakan di atas.

        2.3  Kami  juga menyediakan perkhidmatan Cash-On –Delivery ( COD) ke kawasan-kawasan tertentu. Sila rujuk bahagian  3.7 PROSES PENGHANTARAN

3. PROSES PENGHANTARAN
3.1    Penghantaran pesanan akan  hanya dilakukan setelah  pihak kami menerima bayaran penuh daripada  anda sebelum jam 2.00pm setiap hari.

3.2   Pembayaran sebelum  2.00 pm akan diproses pada hari yang sama. Jika pembayaran dilakukan selepas  2.00pm, pesanan akan diproses pada hari berikutnya.

3.3  Penghantaran akan dilakukan  melalui khidmat Kurier tempatan ( PosLaju/PosExpress)

3.4  Tiada penghantaran pada hari Sabtu/Ahad/ Cuti Umum.

3.5  Proses penghantaran  akan mengambil masa kira-kira 2-3 hari bekerja.

3.6  RM 10 dikenakan untuk caj pos jika produk yang dinyatakan  bukan dari  kategori “FREE SHIPPING” kategori. Ia adalah selaras untuk semua negeri di Semenanjung Malaysia.Manakala RM20 dikenakan buat Sabah dan Sarawak

3.7  Anda juga boleh mendapatkan produk Shaklee daripada kami melalui system COD (pada hari bekerja) jika anda berada di sekitar  :
  •              Bayan Baru,      
  •              Bayan Lepas, 
  •              Gelugor, 
  •              Sg.Nibong . 
          Manakala COD (pada Sabtu/Ahad/cuti umum)  untuk sekitar kawasan :
  •             Seberang Perai ( Utara/Tengah/Selatan) , 
  •             Kulim, 
  •             Sungai Petani
3.8  Barang yang telah dipos tidak boleh dipulangkan kembali. Wang juga  tidak akan dikembalikan.
     
 Bagi sebarang kemusykilan atau pertanyaan, boleh emailkan kepada 
realummu[@]gmail.com     atau sms/ menelefon ke  019-4004210.
InsyaAllah, anda akan menerima maklum balas dalam masa 24 jam jika tiada aral.