Wednesday, May 11, 2011

Supplemen Shaklee juga untuk Lelaki

Credit to GenkiMomma

Ramai yang menyangka, kami hanya menjual produk kesihatan untuk wanita sahaja, kerana blog ini sungguh padat dengan info untuk ibu mengandung, menyusu, kewanitaan, kecantikan luar dalam, dan pelbagai lagi berkaitan kesihatan wanita.

Namun, sebenarnya, banyak juga artikel yang membincangkan kesihatan umum, maknanya boleh diaplikasikan untuk lelaki dan juga wanita. Contohnya penjagaan berat badan, kesihatan kulit dan jantung, stress-relief supplement, mengekalkan tenaga, kesihatan warga emas dan lain-lain. Dan, kami turut mempunyai beberapa customer lelaki, samaada membelikan produk vitamin Shaklee untuk isteri mereka, mahupun untuk dirinya sendiri.

Jom ikuti perkongsian kisah Shaklee Encik Firdaus dari Penang ini:




"Salam Pn Arnie..




Sedikit feedback dari saya:


Pertamanya Alhamdulillah syukur saya dipertemukan dgn Shaklee. Saya merasai perubahan yg positif setelah kali pertama kali mencuba . Terima kasih juga kpd Pn Arnie kerana telah menyediakan blog genkimomma yg sarat dgn info mengenai Shaklee. Sblm ini saya ada masalah jerawat. Ada jugak try bberapa ubat tp mcm tak berkesan. Bila try search kat internet, jmpa genkimomma... Skrg ni masuk bulan ke-3 saya guna Shaklee, semakin nampak perubahan yg baik. Semoga ia menjadi lebih baik. Saya pilih Shaklee sbb ia merupakan combinasi pelbagai vitamin yg bkn saja boleh merawat tp baik utk badan sbgai supplement. Tambah pula saya ni hari2 sibuk, belajar sambil berkerja.


Saya ingin ucapkan terima kasih kpd Pn Arnie atas segala kerjasama dan advise yg diberikan. Semoga brjumpa lagi.."

Buat pengetahuan anda, Encik Firdaus juga merupakan salah seorang pemenang "Share Your Shaklee Stories".

Terima kasih banyak-banyak Firdaus di atas perkongsian ikhlas ini! :)

*************************************************************************

Sebagai lelaki,ayah dan ketua keluarga,saya kira, kaum Adam juga perlu mengambil berat terhadap kesihatan mereka. Bukan kaum hawa atau ibu meyusu sahaja.Mungkin kaum Adam di luar sana ingin merasai faedah mengambil Shaklee sebagai makanan tambahan seperti En Firdaus merasainya? Belum cuba belum tau.

Disclaimer : This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases
**Jika anda berminat untuk mendapatkan , boleh hubungi saya di realummu@gmail.com atau 0194004210.

No comments:

Post a Comment