Friday, June 17, 2011

Terkini Buat Rakan-Rakan Real Ummu

Berita baik buat semua kenalan cyber Real Ummu!

Kami menyediakan khidmat konsultasi secara tertutup untuk semua customer Euphoria Shaklee. Sila "add as friend" saya di FaceBook dahulu, dan maklumkan anda mahu menyertai kumpulan ini. Namun, tawaran ini hanya dibuka kepada existing customer Real Ummu (dengan kata lain, anda perlu menjadi customer kami terlebih dahulu). Sekiranya anda adalah customer, atau pernah membeli dari Real Ummu, namun belum didaftarkan ke forum khas tersebut, sila "add as friend" saya di FaceBook (KLIK SINI) dan nyatakan anda mahu didaftarkan dalam Shaklee GBS.

Apakah kelebihan menyertai Shaklee GBS?

1. Perkhidmatan konsultasi tentang produk, yang akan dipantau sebaiknya oleh ahli Euphoria.
2. Semua tawaran terkini seperti cabutan bertuah, aktiviti menarik dan harga istimewa khas untuk customer kami akan diwar-warkan di sini.
3. Ditubuhkan untuk menghargai semua customer kami.
4. Info dan tips terkini, EKSKLUSIF untuk customer kami sahaja.
5. Sehingga kini ahli telahpun melebihi 1000++ orang walaupun baru beberapa bulan dilancarkan. Tidak mahukah anda sertai mereka?

Jom sertai hari ini juga! Jika anda tiada akaun di FB, jom daftar hari ini supaya anda tidak ketinggalan aktiviti kami pada bulan Jun ini!

Makluman Penting!!!

Saya menyediakan pek mini kepada mereka yang mempunyai kekangan kewangan untuk membeli vitamin. Namun anda perlulah menghantar email kepada saya di realummu[@]gmail.com dan boleh juga menghantar SMS kepada saya di 019-4004-210 (Dayah) untuk mendapatkannya. Walaubagaimanapun semua tawaran dan pek kecil ini hanya boleh di dapati secara ekslusif dari saya dan jaringan saya iaitu Euphoria GBS. Ia TIDAK di tawarkan/ di jual / di sediakan oleh mana-mana cawangan Shaklee di Malaysia. Sebarang penolakan dari Shaklee (M) tidak menjadi tanggungjawab kami. Harap Maklum.

Disclaimer : This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases

**Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee , boleh hubungi saya di
realummu@gmail.com atau 0194004210. Bagi yang berada bedekatan mana-mana cawangan Shaklee, anda boleh terus dapatkan produk Shaklee (full set) pada harga istimewa dengan menggunakan ID saya 839391 ( Noor Hidayah)**

No comments:

Post a Comment